Errare humanum est

Back with a new batch!

05/02/2003

Errare Humanum Est



ZWOLLE, 2 februari 2003 - De site is in de lucht. Dit is uiteraard geen nieuws want dit kunt u zien. De site zal zich toespitsen op gedegen journalistiek werk, literair gebrabbel en stemmingmakerij. Zo zijn wij tegen de oorlog in Irak en ook tegen Irak. Denk daar maar eens over na.
Uw redactie bestaat vooralsnog uit 1 redacteur, te weten mij. Ik zal u, lieve lezer, de komende tijd overspoelen met allerhande verhalen, zinbegoochelende nonsens filosofieën ontstaan uit nonsens theses en u mijn mening net zo lang door de strot duwen tot u nooit meer terug komt. Mocht u de illusie hebben dat ik aardig ben, vergeet het dan maar. Dat ben ik niet. Wat ben ik dan wel?
Ik, liever lezer, ben Daniël. Ik heb blauwe ogen en bruin haar. Ik draag een bril en ‘studeer’ journalistiek in Zwolle.
Mijn biografie ziet er min of meer als volgt uit



















3 dec. 1981


Geboren om 15:33 te Warnsveld. Met acht pond een flinke baby. Tegenwoordig weeg ik ongeveer 75 kilo dus ik moet er nog vijf om in twintig jaar mijn gewicht te hebben vertwintigvoudigd.

24 juni 1986

Trotse broer geworden van Marijn. Op de dag dat ik als kleuter de beschuit met muisjes mag uitdelen laat ik het dienblad dat mijn vader die ochtend in alle vroegte gesmeerd heeft thuis al uit mijn handen vallen. Erg blij is hij daar niet mee. We wonen dan in het pittoreske Delfzijl, met zijn Eemshaven en zijn totale eenzaamheid.

1994

Begin met de Middelbare school. Na de brugklas blijkt dat ik VWO mag gaan doen. Dat gaat tot de 4e goed. Ik besluit – ondermeer omdat ik blijf zitten en geen zin meer heb in op school zitten – dat 4 HAVO de beste oplossing is. In de tijd dat je nog met een vakkenpakket met Nederlands, Engels, Geschiedenis, Economie I, Wiskunde A en Aardrijkskunde kunt slagen was dat geen moeilijke keuze.

2000

Geslaagd voor de HAVO met een acht gemiddeld. Ik blink met name uit in Economie I (8.8 voor mijn CS, wat net niet genoeg is voor een 9 op mijn eindlijst) tot grote verbazing van mijn docent. Die had mij het hele jaar door gewaarschuwd dat we ‘het nooit zouden halen’. Niet geheel ten onrechte, wij gebruikten zijn lessen voornamelijk om te gazenborden, vectorracen en Magic the Gathering te spelen.
Ik ga in Zwolle Journalistiek studeren.

2001

Ik ga op kamers! Zwolle blijkt een veel leukere stad dan ik had kunnen vermoeden. Als je de juiste mensen kent en de juiste kroegen kent is het studentenleven niet alleen erg vemoeiend, maar voornamelijk leuk. Viva la vita



Tot zover mijn introductie. De rest is onbelangrijk.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage