Errare humanum est

Back with a new batch!

06/02/2003

Eerdere publicatie (2)


Essay: De poëzie van een plaatje


ZWOLLE, 6 februari 2003 - In dit essay – geschreven voor het keuzemoduul fotojournalistiek – beschrijf ik mijn persoonlijke relatie met foto’s en fotografie.
Het aardige ervan is dat ik er eens uitgebreid voor ben gaan zitten en alles heb verzonnen. Mijn docent kwam naar mij toe met de gevleugelde woorden: “Daniël, kun jij mij je bronvermelding even mailen?” Ik vroeg hem terstond waarom – geschrokken als ik was; ik wist niet eens dat er een bron vermelding bij moest, bovendien had ik geen enkele bron gebruikt… - en hij legde mij uit dat hij me verdacht van plagiaat. (Onterecht uiteraard!)
Lees het hier >>

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage