Errare humanum est

Back with a new batch!

08/02/2003

Hoenderdos nu ook op SMOEL.nl


Errare hoofdredacteur krijgt column SMOEL.nl


ZWOLLE, 8 februari 2003 - Errare humanum est hoofdredacteur Daniël Hoenderdos krijgt een wekelijkse column op het goedbezochte weblog SMOEL.nl. Hoenderdos is al geruime tijd actief bij het studenten magazine, wat in april 5 jaar bestaat.
Ramon Stoppelenburg, geestelijk vader van de site en Hoenderdos mailen al geruime tijd met elkaar. De uiteindelijke beslissing viel gisteren. Ik zal de columns die ik voor SMOEL schrijf hier niet extra publiceren, maar ik zal er zeker wel naar linken.
Hieronder volgen de mailtjes.

> ----- Original Message -----
> From: "Daniel Hoenderdos"
> To:
> Sent: Friday, February 07, 2003 3:27 AM
> Subject: Ik moest je mailen
> > Bij deze Ramon. Alles goed? De 17e komt eraan he? Al zenuwachtig? Ik hou het even kort, ik ben ziek, dus ik ga zo naar huis. Maar wat verwacht je van mij precies? Ik wil wel een wekelijkse column op sturen ofzo. Geef maar aan wat je wilt. Ik hoor wel van je.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> > Daniël Hoenderdos


> Hoi Daniel (sorry heb hier geen trema).
> Nee, ben niet echt zenuwachtig, ben het gewend. Alleen weer even eroverheen komen dat ik lief Zwolle weer zo ga missen :-(
> Ik kan je op smoel.nl wel een eigen pagina aanbieden, net zoals Janske, Gerben en Charlie enzo dat hebben. Je kunt er wekelijks je ding op doen (zoals de huidige 'columnisten', maar ook posten wat je maar wilt. Doe gek en je trekt je bezoekers wel. Als je interesse hebt, stuur ff een opzetje en titel gedoe enzo. Dan ff inleiding met blogger en je kunt aan de slag!
> Groeten,
> Mones.


> Hoi Ramon,
>
> die column lijkt me wel wat. Noem het ding maar 'Daniël weet het beter' ofzo iets bijdehands. Ik vetrouw erop dat je wel wat leuks kunt verzinnen. Mijn spullen elke dag posten zie ik niet zitten, maar zo af en toe een raar logje kan wel. Ik heb het druk, dus tijd voor een opzetje heb ik niet, maar ik stel zoiets voor:
>
> 1 column in de week (waar melding van wordt gemaakt op de voorpagina)
>
> af en toe een leuke website waar ik tegenaanloop loggen op de voorpagina
>
> ofzoiets. Blogger ken ik al (d0h!)
> Ik hoor het wel, nu eerst koffie.
>
> Met vriendelijke groet,
> Daniël Hoenderdos
>


Jo!
Ga ik dit weekend aan werken! k Stuur je wel zo'n mooie blogger-invite als het zakie klaar is.

Beterschap nog!

Ramones

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage