Errare humanum est

Back with a new batch!

06/02/2003

Philip Pietrzak zegt iets cools


ZWOLLE, 6 februari 2003 - In dit rubriekje stellen wij al dan niet bekende mensen de vraag: "Hee [naam], zeg eens iets cools!"
Zoals de kop al doet vermoeden hebben wij vandaag in 'zegt iets cools' met Philip Pietrzak te maken, een student audio-visuele journalistiek.
"Hoezo? Iets cools? Eh... Ik heb honger... is dat cool genoeg? Nee he? Nou, eh... Ik ga zo een neger in elkaar slaan dan? Nee, schrijf dat maar niet op, ik ben nogal 'peace man' eigenlijk. Ik ben gisteren bij een etherpiraat geweest, en die hele tent zat vol joh! Ik werd er enorm dronken en heb in enigszins beschonken toestand geinterviewd. En het was te gek!"

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage