Errare humanum est

Back with a new batch!

03/05/2004

Het zou me niets verbazen als Boris de grootste Nederlander aller tijden wordt.

Het is trouwens afgelopen. Heb ik weer tot en met november rust. Overigens belachelijk dat de Volkskrant (de beste krant van Nederland) Boris op de voorpagina had staan en de Groene Amsterdammer (het enige echte opinieblad van Nederland) Jerny Kaagman (who the fuck is Jerny Kaagman?) intervieuwde. Gekkenhuis. 3.4 Miljoen Nederlanders (dat is dus meer van een kwart van alle mensen die op de zaterdag mag opblijven!) hebben gekeken en zelfs ik besteed er aandacht aan terwijl deze uit de hand gelopen talentenjacht dat helemaal niet waard is. Leuk hoor, het vermaak voor het klootjesvolk, maar om het nu in de serieuze media ook tegen te komen (het journaal onder andere) vind ik niet nodig. Het is beangstigend dat ik er ook dit jaar weer niet aan heb kunnen ontsnappen. Waarom, de neuk, weet ik dat Boris gewonnen heeft van Maud, vraag ik u. Omdat de macht in Nederland niet in de politiek, bij het volk of bij jezelf ligt, maar bij de commerciele media. Met op de troon Reinoud Oerlemans en Endemol. En ik vind dat een hele nare gedachte.
Ik slaap veiliger en gelukkiger bij de gedachte dat binnenkort de meeste infectieziekten niet meer met de normale peniciline kuren te genezen valt, dat 1 op de 10 Nederlanders de zestig niet haalt, dat de Israëli's zich niet gaan terugtrekken uit de Gazastrook (waar waren al die executies dan voor nodig Sharonneke?) en dat de kans dat het ooit allemaal goed komt kleiner is dan de kans dat een sneeuwvlokje het uithoudt in de hel. Let op mijn woorden Nederland: we gaan allemaal de kloten en ik ga voorop.
En nu ga ik fietsen, heel lang, en heel ver en vooral, heel, heel hard.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage