Errare humanum est

Back with a new batch!

10/02/2004

Verjaardag

Het is jullie allemaal niet ontgaan. Vorige week bestond Errare humanum est, weblog voor de culturele elite en het intellect, een jaar. De redactie kreeg vele e-mailtjes. Enkele inzendingen.

Hoi,
van harte gefeliciteerd hoor, met jullie mooie blaadje! Ik lees jullie elke dag. Soms wel zes keer hetzelfde stukje, maar het blijft prachtig. Kunnen jullie wat meer aandacht besteden aan Paris Hilton?
Jord Kelder, hoofdredacteur Quote

Geachte meneer Hoenderdos,
Hartelijk gefeliciteerd met uw een vijfde lustrum.
Ik wil u nogmaals verzoeken mijn columns te publiceren. Ik heb er vast drie voor u geschreven, dan kunt u kiezen.
Heleen van Rooyen, prutschrijfster

Wanneer hou je er nou eens mee op Hoenderdos? En hoezo vond je mijn film niet goed? Katja is best een lekker wijf toch?
Theo van Gogh, Lekkere wijven kenner

Feestje!
Chantal Janzen, lekker wijf

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage