Errare humanum est

Back with a new batch!

14/12/2003

Audamalus
De aller kutste film is met afstand, en dan bedoel ik niet zo maar een afstand, maar van hier naar Alpha Centauri is er niets bij, How to lose a guy in ten days.
Wilt u de longlist, of de short list? Ik waarschuw u tzt.

Bah. Wat een nare, vervelende, op de zenuwen werkende, afstotelijke, walgelijke, belachelijke, kansloze, door volslagen talentloze mensen vervaardigde, absurd slechte (shot list lezers mogen afhaken), klote, kut, *lees hier de meest vervelende ziekten die u zich kunt voorstellen* aftanse, knaken, verotte, bagger, meuk-achtige, gnoe-achtige zaad film.

En voor hen die het nog niet wisten: de film laat zich beschrijven als ontiegelijk ruk, extreem zaad en mega bout. De film is zo volstrekt achterlijk dat er gewoon weg te weinig woorden zijn die ik kan gebruiken om het kreng te beschrijven. Daarom heb ik mijn creatieve geest aan het werk gezet om er zelf maar een te verzinnen. Ik opteer derhalve voor het woord audamalus.

En dat mogen ze van mij in de lessen cicero onze intellectuele voorhoede bijbrengen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage