Errare humanum est

Back with a new batch!

09/01/2004

Genetica

Kijk, dan weet je ten minste zeker dat je niet geadopteerd bent. Vroeger, toen ik nog jong was – en de wereld nog onbedorven en schoon – riep ik in een vlaag van boosheid wel eens tegen mijn ouders dat ik niet kon geloven dat ik genetisch aan ze verwant was.
Tegenwoordig weet ik beter. Niet alleen ga ik (Stef Bos) steeds meer op mijn vader lijken, we krijgen steeds meer dezelfde interesses. Voorzover dat nog niet het geval was natuurlijk (bier, kaas, beledigende grappen over minderheden, blote vrouwen).Zo stuur je voor de grap dit mailtje naar je vader:

Hoi,
Ik heb het druk. Ben van het weekend in Z., moet werken en kamer opruimen (bende!). Thans spierpijn van het hardlopen, maar niet moe, slaap uitstekend. PC bevalt prima, nog niet zo veel gebruik van gemaakt, ben bezig met een reisverhaal over Antwerpen, maar het schiet er bij in (´s avonds geen zin in). Al die mp3´tjes zijn geweldig. Laatst zomaar naar Crosby Steels Nash and Young geluisterd en bijna naar de kapper gegaan. Maar niet helemaal hoor! Maak je niet ongerust. Hoe is Dalziel en Pascoe afgelopen gisteravond? Had de master of hounds het gedaan? Of heel iemand anders? Ik ben om 10 uur in slaap gevallen.

Met vriendelijke groet,
Daniël Hoenderdos


Ik wist niet zeker of mijn vader naar Dalziel en Pascoe gekeken had, maar gezien de andere programma´s op de woensdag (om treurig van te worden) leek het mij logisch dat hij of dit gezien had; of helemaal geen televisie gezien zou hebben. En jawel:

The master werd ook nog vermoord.
Degene die het gedaan had was de man van het meisje dat vermoord is (was per ongeluk).
De jachtopziener moest dood omdat ie toen die man klein was niet had omgekeken bij een dodelijk jachtongeluk van de vader van de jongen. Deze jongen had een valse identiteit aangenomen en was na 20 jaar terug gekomen om de jachtopziener te doden. Uiteindelijk ging de dader ook nog de pijp uit door een zelfdoding op de vlucht voor de politie. Was wel weer echt engels. Doe het kalm aan het weekend (voor zover mogelijk).
De groeten en we horen wel wanneer je weer in W. komt.
Doei Papa


Kijk, dan weet je tenminste zeker dat je een zoon van je vader bent... Nu mijn moeder nog...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage