Errare humanum est

Back with a new batch!

13/05/2004

Te koop gevraagd
Kleine, liefst terra sigliata, bloempot.

Mocht u, lieve lezer, dit zinnetje niet helemaal begrijpen, dan is dat niet vreemd. Mocht u het wel begrijpen ook niet, maar dat doet er nu niet toe. Waar het omgaat, is dat ik geen zin om mijn onlangs onder het lentemotto: 'meer groen is niet alleen groener, maar ook beter' aangeschafte plantjes niet in een ordinaire intratuin-pot (telkens weer verwarrend; dat zouden immers ook de kassameisjes kunnen zijn) kwijt wil.

Mocht u, lieve lezer, het vorige zinnetje niet helemaal begrijpen, laat die situatie zich omschrijven als zorgwekkend doch niet kritiek. Ook dit doet er niet toe. Kern van de zaak is dus dat mijn onorthodoxe keuze voor studentenhuisfloriade (die doorgaans het niveau van de vetplant, de cactus, het bosje snijbloemen of, zoals voorheen bij mij het geval, een netje mandarijnen niet ontstijgt) - zijnde een peterseliestuik, verse rozemarijn en een basilicumboom (planten moeten natuurlijk wel functioneel zijn he!) - ook geplaatst dient te worden in een onorthodoxe pot. Terra sigliata (niet te verwarren met Terracotta; hetgeen helemaal in combinatie met eerder genoemde mandarijnen zomaar kan) leek mij daarvoor uiterst geschikt.

Heeft iemand het e-mail adres voor het Archeon? Laat maar, ik heb het al.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage