Errare humanum est

Back with a new batch!

05/07/2004

Marijn Prakke

laat zich iets ontvallen

"Het lijkt me voor een vrouw vrij afstotelijk, een man met maar 1 bal. Een eneuch. Vreemd trouwens, een eenoog heeft maar een oog, dat zegt helemaal niets over zijn contingent aan ballen."

N.B. Marijn ontkent dat hij dit zo heeft gezegd. Feitelijk heeft hij het woord eneuch nooit in de mond genomen. Dat heb ik zelf gedaan. Bij voorbaat excuses.
Marijn moet eigenlijk niet zo zeuren. De strekking van zijn woorden is op deze manier waarheidsgetrouw samengevat. Zijn feitelijke woorden zijn derhalve volstrekt onbelangrijk. Laten we eerlijk zijn, op wat die jongen feitelijk te melden heeft, zitten u en ik feitelijk toch niet te wachten. Overigens maak ik het zelf wel uit hoe ik P. citeer. Als ik in deze rubriek zou willen zeggen dat P. zich liet ontvallen dat hij het liefst een paard zou willen insmeren met jojoba-olie, dan doe ik dat. Dat is nou eenmaal de macht van de hoofdredactie.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage