Errare humanum est

Back with a new batch!

24/03/2003

Poll nieuws


Uitslag vorige voorpagina poll
ZWOLLE - De uitslag van de vorige poll over Geert Mak (Geert Mak gaat weer voluit schrijven.
Hij gaf zijn hoogleraarschap op om weer meer boeken te kunnen gaan maken) is bekend.

Vet tof! Goede zaak! 36.84%
Mak is een klote schrijver. Was het maar andersom. 5.26%
Het is mij om het even.15.79%
Wie de f*ck is Geert Mak? 42.11%

De ietwat schokkende uitslag (42.11 % procent van de stemmers wist niet eens wie de goede man was) is reden genoeg voor een scheldtirade die ik echter - om de goede naam van deze website te beschermen - niet zal publiceren. Ik laat mijn lieve pollstemmers liever zelf kiezen hoe ik heb voortaan zal typeren. De poll (rechts) (hier beneden overigens nog een keer neergezet) zal daarover uitsluitsel bieden. De poll over wat het woord zal gaan betekenen volgt nog.
Maak het volgende neologisme af:
Slobber
1) ~fiel
2) ~aan
3) ~eet
4) ~niem
Current results

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage