Errare humanum est

Back with a new batch!

07/02/2005

Mailen met (iets minder) prominenten

Hallo N.,

nee, nog niet het verslag zelf mocht je bij het lezen van het onderwerp gedacht hebben: "Tjee! Wat is die Hoenderdos er vroeg bij dit jaar." Ik vroeg me af wanneer je het verslag uiterlijk in je postvak (e-mail?) wilde hebben. Er wordt momenteel naarstig aangewerkt met het oog op de nodige verbetering die aangebracht dienden te worden en (geloof het of niet!) het wordt zowaar een meesterwerkje. Ik vermoed het beste dat ooit uit de koker eener stagiair is gekomen, hoewel dat natuurlijk aan jou is om te beoordelen.

Zonder je te willen beinvloeden moet mij toch even van het hart dat ik zelden zoiets geniaals heb gezien - het oeuvre van Shakespeare verbleek erbij. En die is bovendien dood. Verder verveel ik mij een beetje vandaag. Er is dit weekeinde werkelijk niets gebeurd. Tragisch maar waar, ik heb bijna zin om er zelf met een machinegeweer en een ongezonde houding jegens het gezag op uit te trekken (echter ik beheers mij).
Rest mij jou behalve de nodige ambachtelijk gefabriceerde worst (tip: stegeman) een fijne werkweek toe te wensen.

Met vriendelijke groeten,
Daniël Hoenderdos

PS. Doel van dit mailtje: de vraag 'Wanneer moet ik mijn stageverslag inleveren' - methode: omslachtig.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage