Errare humanum est

Back with a new batch!

03/04/2003

Uit de mail


Legendarische uitspraken van voetballers
ZWOLLE, 3 April 2003 - Dat voetballers niet dom zijn wisten wij, na het geniale interview van Humberto Tan met Kiki Musampa ("Vuile schijt neger!"), al lang. Zo doende valt dit lijstje - hoewel er vermoedelijk nog wel 1000000000000000 van dit soort lijsten zijn samen te stellen... - niet in de catagorie Errare humanum est waardig. Toch plaats ik het zodat wij ons weer verheven kunnen voelen boven de plebejers van de grasmat.

* Twente-speler Cairo: Voor mijn gevoel heb ik hem niet geraakt. Hij had in ieder geval geen blauw oog of ergens bloed of zo.

* Thomas Häßler: Wij wilden in Bremen geen tegendoelpunt incasseren, en dat is tot aan de 1-0 ook goed gelukt.

* Ingo Anderbrügge: Ik maak 70% van de goals en Wilmots maakt de overige 40%

* George Best: Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik gewoon verbrast.

* Fritz Walter : Jürgen Klinsmann en ik, wij zijn een goed trio. (wat later verbetert hij zich) Ik bedoel: een kwartet!

* Andreas Möller: Ach, Milaan of Madrid, als 't maar Italië is!

* Roland Wolfahrt: Twee kansen, één doelpunt; dat noem ik afwerken tegen 100%!

* Sean Dundee: Ik blijf in alle geval waarschijnlijk bij Karlsruher SC.

* Thomas Häßler: Ik ben lichamelijk én fysiek in orde.

* Marco Rehmer: Wij zijn naar hier gekomen en hebben gezegd: "OK, als we verliezen, rijden we terug naar huis"

* Anthony Yeboah (bestraft voor natrappen): Ik wilde tegen de bal trappen, maar die was er niet.

* Lothar Matthäus: Het is belangrijk dat je 90 minuten lang met volle concentratie aan de volgende wedstrijd denkt.

* Berti Vogts (voor Duitsland - Kroatië): Die Kroaten schoppen op alles wat beweegt, dus heeft ons middenveld niets te vrezen.

* Berti Vogts: Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar onder de rust kan het niet.

* Peter Neururer: We waren er overtuigd van dat we hier konden komen winnen. En zo hebben we ook gespeeld, toch zeker de eerste twee minuten.

* Rolf Rüssmann: Als we hier niet winnen, dan spelen we toch minstens de grasmat kapot.

* Karl-Heinz Korbel (als trainer van Eintracht Frankfurt): De grootste fout die we nu kunnen maken, is de schuld bij de trainer leggen.

* Friedel Rausch: Als ik Martin Schneider nog langer opstel, dan gaan de mensen denken dat ik homo ben.

* Aleksandar Ristic: Als je 0-2 achter komt, is een 1-1 niet langer mogelijk.

* Dieter Nuhr: Bij de wereldbeker heb ik naar Oostenrijk - Kameroen gekeken: aan de ene kant exoten, vreemde cultuur en wilde riten, en aan de andere kant Kameroen.

* Mario Basler: Dat heb ik hem dan ook verbaal gezegd.

* Toni Polster: Ik kan niet meer doen dan schieten hé, maar er stond misschien wel 40 man op de doellijn.

* Mohamed Allach (destijds FC Groningen, in Studio Sport): Ja, wij zitten nu in de klap waar de hoeken vallen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage